Volgers

dinsdag 1 maart 2022

F*cking fijne verjaardag

   Hoi,

De eerste kaart voor vandaag. Deze heb ik gemaakt voor een vriend van Jarno die vorige maand is verjaart. Deze kaart is ineens mijn DT kaartje voor  Crafty Hazelnut's Patterned Paper . Zoals altijd is het thema alles mag met Design papier.

Komt zeker nog eens langs vandaag want er komen nog kaartjes voorbij.








DT Patterned Paper



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
A perfect time to craft - challenge january - honorable mension - 28-02-2021

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Claudia, fijne dag.

Bernadet zei

Gave kaart Claudia, leuk modelletje.
Staat ook op mijn to-do lijstje. Maarja, daar staat nog zoveel leuks;)