Volgers

dinsdag 15 maart 2022

Happy Birthday

  Hoi,

Zondag avond laat, Jarno was naar zijn kot en Joran was gaan wandelen met Cara. Zat ik toch alleen thuis, dus dacht ik, ik ga nog een paar uurtjes knutselen. Toen heb ik deze mannenkaart gemaakt. Is een opdracht. Zo worden die ook op tijd gemaakt.

En deze kaart is ineens mijn DT kaartje voor Sparkles Monthly Challenges , waar we deze maand een mannenkaart willen zien.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
Claudia

5 opmerkingen:

!neke zei

Hele stoere kaart !!!!
Groeten Ineke

Josje zei

Hele leuke kaart Claudia

Let's Art Journal zei

What a fabulous card! I love the easel design and all the detail you created - amazing (smile!). Happy and creative wishes! Hugs Jo x

Hobby Hoogland zei

Een mooie en stoere mannen kaart.
groetjes Marjan.

Unknown zei

Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
PG Slot online