Volgers

maandag 21 maart 2022

Count the waves

 Hoi,

Hier komt stillaan alles terug in zijn normale gang. Wim is al veel beter. Deze week is hij nog thuis, maar hij is al terug veel actiever. Vanaf volgende week gaat hij terug werken.



Zaterdag ben ik met Joran en mama gaan shoppen, dus heb ik niet geknutseld. Ik was zo moe van het slenteren. Maar zondag heb ik wel deze kaart gemaakt. Deze is mijn DT kaartje voor 
 Cheerful Sketches Challenge 


En dit is de schets van deze maand.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

!neke zei

Gave uitwerking van de schets !!!
Groeten Ineke

Je@net zei

Mooie uitwerking van de sketch, Claudia!

Hermien zei

Gaaf kaartje Claudia.

Groetjes Hermien

jackelien zei

Fijn dat het al weer beter gaat.
Je kaart is prachtig leuke schets ook.
Groetjes Jackelien

Shauna zei

What a cool card! Love this whole theme and design. The layers and textures add so much depth. Thanks for playing at Time Out Challenges!
- Shauna

MagsB zei

What a lovely card, Claudia - I love the cute whale! Thanks for joining in at My Time to Craft!

love Mags B x