Volgers

zaterdag 19 maart 2022

Merry Christmas

 Hoi,


Voor vandaag heb ik een CAS kaartje klaar. Ik heb deze bij Pinterest gezien en een beetje naar mijn zin gemaakt. Wim vond die wel geslaagd. Dit is ook mijn Dt kaartje voor  Crafty Hazelnut Christmas Challenge. Deze week willen we GEEN Design papier zien op jullie creaties.


DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk Claudia, fijne dag.

jackelien zei

Hoi Wat een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt.
Zo zie je maar dat je niet altijd designpapier nodig bent.
Groetjes Jackelien

GerJanne zei

Wat een leuke kaart!

Sunshine HoneyBee zei

Wonderful unique Christmas tree creation with the trimming.
Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
"Sunshine HoneyBee"