Volgers

zaterdag 5 maart 2022

Super tof!

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Daisy chain challenge een nieuwe Challenge. Deze maand is het een thema: gebruik stansen/ use dies.







Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
crafty calender - challenge februarry - top 3 - 04-03-2021



aud sentiment - challenge 291 - top 3 - 04-03-2021


In 2021 heb ik ?? euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een super leuk kaartje en model. Gefeliciteerd met je toppertjes

Gina zei

Heel mooi kaartmodel Mooi in de donkere kleuren. Groetjes, Gina