Volgers

maandag 14 maart 2022

Hoera

  Hoi,


Wim nog steeds in het ziekenhuis. Hij heeft een maag obstructie gehad. Nu zou alles aan de beterhand moeten zijn. Hopelijk krijg ik vandaag goed nieuws, en zou hij spoedig naar huis mogen komen. Sinds vrijdag mag ik hem bezoeken. Ik mag hem 1 keer per dag voor 1uur bezoeken. Er mag ook maar 1 persoon per dag, hem komen bezoeken. Ben al blij dat de regels sinds vrijdag versoepelt zijn.

Ondertussen probeer ik thuis mijn huishouden te runnen en tussendoor nog wat tijd te vinden voor wat te knutselen. Alhoewel dat dit nu een beetje minder is dan anders. Maar ik heb toch een kaartje voor vandaag.

Bij Make My Monday vragen we een kaart in geel, blauw en paars.

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor een vriendinnetje van Joran die binnenkort 16 wordt.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

3 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje voor Joran.
Veel sterkte voor je man, ik hoop dat hij vlug weer naar huis mag.
Groetjes,
Karin

Wies zei

Mooie verjaardagskaart. Beterschap voor je man, ik hoop dat hij gauw weer naar huis mag.
En nog gefeliciteerd met de verjaardag van Joran. Ik hoop dat mijn kaartje op tijd is aangekomen en ook dat ze ondanks alles toch een fijne verjaardag heeft gehad.
Lieve groet, Wies

meg zei

Beautiful pastel and a gorgeous image