Volgers

dinsdag 8 maart 2022

Have a lovely winter day!

  Hoi,


Vandaag begint er  bij Creative Christmas Challenge een nieuwe Challenge. Het thema is altijd alles mag. Gemakkelijk toch! Maar het moet wel iets met kerst hebben natuurlijk.
Zie hier alvast mijn inspiratie kaartje.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Ps. Vergeet het berichtje niet van Sweet 16 - Joran. Deze kan je HIER lezen. Thanks! 💓

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

 

8 opmerkingen:

!neke zei

Gaaf Claudia !!!!
Groeten Ineke

Anita van Deur zei

Prachtig Claudia.

GerJanne zei

Heel leuk kaartje is het en ik ga kijken of ik mee kan doen.

Josje zei

Leuke kaart heb je weer gemaakt Claudia

Márcia Kamano zei

Mooie kaart Claudia!
knuffels uit Brazilië

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
tine zei

Dag Claudia
Het is steeds een plezier om je blog te bezoeken. Ook deze kaart is weer prachtig gemaakt
Groetjes
Tine

Chantal zei

Een erg mooie kaart.
Groetjes, Chantal S