Volgers

zondag 20 maart 2022

16

 Hoi,


Vandaag begint er  bij Creative Sketchy Girls een nieuwe Challenge. Deze maand is het een  schets. Ik heb weer een tienerkaart gemaakt voor een Sweet 16. Deze keer voor Zhymke. een vriendin van Joran


Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

6 opmerkingen:

Josje zei

Heel leuk deze kaart claudia en nog gefeliciteerd met je dochter

Beebeebabs zei

Very cute card and image thanks for sharing!!!

karin zei

Leuke tienerkaart Claudia.
Groetjes,
Karin

jackelien zei

Hoi
Wat een stoere tienerkaart.
Groetjes Jackelien

!neke zei

Hij is weer leuk !!!
Groeten Ineke

Hermien zei

Een stoer kaartje voor de jarige Claudia.

Groetjes Hermien