Volgers

woensdag 30 maart 2022

Jij hebt dit zo verdiend

 Hoi,


Phoef, eindelijk voel ik mij een beetje beter. Ik ben geveld geweest door griep. Ja hoor, geen Corona, heb mij getest en ook een PCR test laten afnemen en beide negatief. Gewoon griep maar ziek joh. Zondag en maandag heb ik in bed gelegen. Zelfs mijn dochter zei dat ik er half dood bij lag. Zo slechts zag ik eruit. Nu vandaag gaat het een stuk beter. Nog wel een verstopte neus en niezen en hoesten, maar het gaat de goede kant op. Normaal morgen terug gaan werken, maar het zal op het gemakse zijn. 

Wel heb ik gisteren (heb er een hele dag over gedaan) een kaartje kunnen maken. Zo traag en met de nodige rustpauzes, maar ja, ik voelde mij iets beter en dan wilt ge toch iets doen. Maar het ging echt niet vlot.  Dit is mijn DT kaartje voor Penny's Paper Crafty Challenge. Thema is steeds alles mag. Doen jullie mee?



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

12 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Claudia,

Feestelijk kaartje!!

Ziek, heel erg herkenbaar... Sinds maandag al 2 weken... 1 week thuis, vorige week terug aan het werk, maar voel mij nog zo slap... Niet normaal... Ook geen C maar een stomme keelontsteking die naar mijn hoofd is geslagen nu...

Tja, we spartelen er wel door hé...

Liefs,
Nancy

jackelien zei

Hai
Mooi kaartje heb je gemaakt.
Hopelijk knap je snel meer op.
Groetjes Jackelien

karin zei

Mooi kaartje Claudia. Oei, ook een van de velen die geveld is door griep.
Beterschap!
Groetjes,
Karin

Anita van Deur zei

Feestelijke kaart, veel beterschap.

Ufa88kh zei

Thanks for sharing a useful knowledge-sharing blog
wordpress
blogspot
youtube
ចាក់បាល់

Josje zei

Leuke kaart is dit

Bonnie Lynn zei

What a gorgeous card!!! Thanks for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

Furrbster zei

Such a pretty card,

Thanks for sharing with us at Creative Moments,

Hugz Tinz

Meggymay zei

A wonderful project, thank you for linking with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

My name is Erika. zei

What a gorgeous card. And such lovely flowers. Thanks for sharing with us at Try It on Tuesday. hugs-Erika

Loose Stitches zei

Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at The Creative Crafters. We hope to see you again.
~ Sherry DT/Admin xx

Jana Forrest zei

Claudia your creation is simply beautiful Nicely composed. Thank you for linking up with us over at Crafty Gals. Best of luck, DT~Jana Forrest