Volgers

vrijdag 1 april 2022

sweet 16

   Hoi,


Voor Joran had ik ook een kaartje met het Black en White Dp blok gemaakt die ze zo leuk vond ,gemaakt. Deze maand ga ik nog kaartjes maken in deze blok. Die is zo gaaf en een paar van haar vriendinnen verjaren deze maand en ik da, denk ik deze blok hiervoor gebruiken.

Dit is alvast de kaart die ik voor Joran heb gemaakt en ineens ook mij DT kaartje voor Crafty Hazelnut's Patterned Paper. Het is steeds alles mag met design papier.



DT Patterned Paper



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

2 opmerkingen:

Josje zei

OOk deze kaart is weer erg mooi Claudia

jackelien zei

Super mooie kaart.
Groetjes Jackelien