Volgers

donderdag 14 april 2022

Hip Hip Hooray

  Hoi,


Yes, vakantie, tot paasmaandag. Een kleine week vakantie, want gisteren had ik mijn vrije dag en  vandaag en morgen heb ik vakantie. Dus met Paasmaandag erbij, pas dinsdag terug gaan werken. Effe de batterijen opladen. Ik ga breien, knutselen, de live voorbereiden, wat huishoudelijke klusjes doen, maar vooral genieten van niets moet!!!

Deze kaart voor vandaag vind ik zelf super geslaagd. Ik heb hier zoveel plezier aan gehad.

Dit mijn mijn DT kaartje voor  Cheerful Sketches Challenge 


En dit is de schets van deze maand.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.
Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Cute Claudia!!

Unknown zei

Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
FA Chai slot

Nancy zei

Hey Claudia,

Inderdaad een leuke kook-kaart die je maakte!

Liefs,
Nancy