Volgers

maandag 25 april 2022

Birthday Girl

 Hoi,


Je kan vanaf nu mijn blog vinden op: https://claudiaskaartjes.blogspot.com/

Voor een vriendin van Joran heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Ik had hiervan een voorbeeld gezien op pinterest en heb hier een draai aan gegeven.

Deze kaart is ook mijn inspiratiekaartje voor Make My Monday waar we een verjaardags kaart willen zien.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

19 opmerkingen:

Josje zei

Wat een super leuke kaart is dit

meg zei

A fabulous feminine card,love the diecut elements and pretty embellishments

creationsnz zei

Beautifully made Claudia, and I would wear that outfit! CarolG

Bernadet zei

Perfecte kaart voor een jarige jonge dame Claudia!

Trijntje zei

Erg mooie kaart Claudia. Groeten Trijntje

Martina zei

Wow, it is very nice card.

Daphne zei

Ik moest even goed kijken, het kastje is net echt.
Wat een ontzettende leuke kaart zeg.
Ik heb je gevonden hoor, nieuwe naam, oude blog.

Cinderella zei

Hallo Claudia
wauw super gave kaart
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

carla zei

Aaah vandaar dat ik je blog niet meer kon vinden.
Er kwam altijd op: Dit blog bestaat niet.
Alles aangepast, ik zal het nu wel terugvinden.
Claudia, jij ook bedankt voor de mooie verjaardagskaart die ik gisteren in mijn brievenbus vond. Heel mooi en heel blij mee.
En dit is ook alweer een hele mooie verjaardagskaart.
Daar zal de vriendin van Joran wel blij mee zijn.
Keitof gemaakt.
Groetjes,
Carla

Chantal zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes, Chantal S

Jantine zei

Wat een gave kaart, Claudia. Die stippenjurk en bijpassende schoenen vind ik echt geweldig! En wat een mooi bedrag voor het feestvarken! Dat zijn heel wat verkochte kaarten. Mooi dat je dat doet!
Groetjes
Jantine

Billie A zei

Oh my gosh this is just too cute. Thanks for sharing over at Crafty Catz.

chantal zei

Wat een toffe kaart heb je gemaakt
Liefs Chantal

Elaine Stark zei

A super card, love it. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

GerJanne zei

Wat gaaf Claudia! En ik heb je gevonden en je blognaam aangepast in mijn bloglijst!

SarahR zei

Hello Claudia, your card is amazing - so much detail and so pretty! Thanks for joining in with us this time at Crafty Calendar Challenge this time.
Sarah
DT - Crafty Calendar Challenge

Glittertastic zei

This is a beautiful feminine card - so pretty!
Thank you for sharing your card in our challenge at Dream Valley.
Sharon – Dream Valley Challenge Designer
http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!

Ilonka zei

Whow mooi kaartje zeg !! En ben je nieuwsgierig naar meer.
Dan kun je hier ook genieten van mijn Scrapworld.
https://meandmyscrapworld.blogspot.com/
Groetjes Ilonka

sweetpea zei

Brilliant card design. Thanks for sharing it with us at the Classic Design Challenge Janet DT