Volgers

donderdag 21 april 2022

Style

  Hoi,


Een kaartje in roos met Buddy, moet toch kunnen niet? Wel deze heb ik gemaakt en Buddy is lekker gaan shoppen!!

Deze kaart is mijn inspiratie kaartje voor Cardz 4 Galz waar we deze keer een roze kaart vragen.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

 

7 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leuke kaart en tof dat je zo'n mooi bedrag hebt geschonken.
Groetjes
Margo

Anita van Deur zei

Wat een leukerd op je kaart, fijne dag.

Angelique zei

Tuurlijk gaat Buddy graag mee winkelen, je ziet hem genieten, mooie kaart. Ook je andere kaart met Buddy is gaaf geworden.

Nancy zei

Hey Claudia,

Als roze kaart, erg geslaagd... Ook de vorige is leuk geworden!

Liefs,
Nancy

cass zei

Fun Design. Thanks for joining us at The Unicorn Challenge Blog for our "include an Animal" challenge.

Chris zei

A fabulous design with your cute die cuts- love the dog! Pretty papers and lovely colour combo. Thanks for joining us at Fab'n' Funky
Chris
x

Ilonka zei

Whow mooi kaartje zeg !! En ben je nieuwsgierig naar meer.
Dan kun je hier ook genieten van mijn Scrapworld.
https://meandmyscrapworld.blogspot.com/
Groetjes Ilonka