Volgers

vrijdag 15 april 2022

Om je een beetje op te fleuren

 Hoi,

Volop genietend van mijn vrije dagen heb ik deze beterschapskaart gemaakt. Deze kaart is voor Girlz Creative Crafts  Bij deze challengeblog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is: een beterschapskaart.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

7 opmerkingen:

Josje zei

Erg leuke deze kaart Claudia
fijne paasdagen

martina's kaartjes zei

hele leuke kaart heb je gemaakt, geslaagd !
grtjs,martina

karin zei

Mooi kaartje met het bloemen fietsje erop.
Fijne Paasdagen.
Karin

As.I.Do.Rodos. zei

Fabulous card
Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos

Meggymay zei

A fantastic design and card, thank you for linking with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

My name is Erika. zei

A bicycle is a great image of spring for certain. Isn't it great to see all the wonderful spring images for certain. Thanks for sharing this beautiful card with us at Try It on Tuesday. Hugs-Erika

Diane Louise J zei

Thanks for sharing your lovely card with Crafty Friends'spring colours' challenge. Good luck and hope you can join us again next month.
Crafty Hugs, Diane Louise [Team Leader] xx