Volgers

zondag 3 april 2022

It's a baby girl

  Hoi,

Op deze eerste zondag van april, laat ik jullie een babykaartje zien met een digi van All Dressed up. Dit is mijn DT kaartje voor  CCC Digi Creations  waar we deze maand een dier willen zien op jullie creatie. Doen jullie mee?




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Sparkles Christmas Challenge - challenge 134 - top 3 - 01-04-2022


Craft Galore encore - challenge march - favorite - 01-04-2022
Classic design  - challenge march - best technique - 01-04-2022







Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

10 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat een schattig babykaartje Claudia.

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke

Trijntje zei

Wat heb je een mooie babykaart gemaakt. Leuk model. Gefeliciteerd met je toppertjes. Altijd weer heel erg leuk. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Wauw wat leuk, en gefeliciteerd met je toppers.

Chantal zei

Wat een erg leuke kaart, mooi model.
Groetjes, Chantal S

jackelien zei

Wauw super mooi.

Gefeliciteerd met je toppertjes.

Groetjes Jackelien

Michelle zei

So dainty! I love the baby card! I love the colors you chose and design! Such lovely added details! I hope to see more of your creations soon! Thanks for participating in A Gem of a Craft Challenge! ~Michelle, DT Polkadoodles https://www.instagram.com/thecraftmarketsc

Creaine zei

Mooi gemaakt!! Bedankt voor je deelname bij The Creative Crafters Challenge. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
owner: http://mixedmedialovers.blogspot.com

Sarah zei

A fabulous bunny on your baby card for our "B" challenge at The Cutie Pies. Thank you for joining in. Sarah DT

Crafty Moone Cards zei

Cute card, thanks for sharing with us @ CP Challnge.
Sue x