Volgers

dinsdag 5 april 2022

Big hugs

 Hoi,


Nog voor een vriendin van Joran heb ik deze kaart gemaakt. leuk met Beer Ted of liever Molly en de nieuwe Marianne Collectie shopping. Die is zo leuk.

Deze kaart komt ook in de Scrap @ home facebook groep volgende week met een link van de gebruikte materialen. De groep kan je hier vinden: scrap @ home FB


Dit is ook mijn DT kaarte voor  Daisy chain challenge . Het thema deze maand is verjaardag.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Josje zei

Wat een gaaf kaartje is dit

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk kaartje en ze heeft heel wat gekocht.
Leuk model kaart.
groetjes Marjan.

jackelien zei

Wauw super mooi
Groetjes Jackelien

Gina zei

Deze slimline is ook heel leuk geworden. Heel mooi met het beertje! groetjes, Gina