Volgers

zaterdag 23 april 2022

Winter, wat ben je mooi

 Hoi,


Vandaag een kerstkaart naar goei gewoonte. Eéntje met een sneeuwpop. Dat is deze week het thema bij  Crafty Hazelnut Christmas Challenge
 

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuke kaart zeg, prachtig die sneeuwman heel eigenwijs met zijn neus in de lucht. Groet, Nelleke

GerJanne zei

Hij is erg leuk. Mooi opgebouwd!

Twinkle zei

Nice post. It is really interesting. Thanks for sharing the post!
Domain Name Registration In India | Web Design Company In India
Digital Marketing Company in India | PPC Services in India
SEO Company India | Bulk SMS Service in India
Social Media Marketing Company in India | Web Design Company in Tuticorin

Ilonka zei

Whow mooi kaartje zeg !! En ben je nieuwsgierig naar meer.
Dan kun je hier ook genieten van mijn Scrapworld.
https://meandmyscrapworld.blogspot.com/
Groetjes Ilonka