Volgers

zaterdag 9 april 2022

Vrolijk Kerstfeest

 Hoi,


Vandaag een drukke, maar fijne dag.

Een PARTY!!!! 😍 Happy 20 Feestje voor Jarno een Sweet 16 party voor Joran.

Gelukkig op locatie!!! Ik zie het volledig zitten, hopelijk valt het weer toch ook wat mee!!!

Dus hier is mijn kaartje voor deze zaterdag en nu ga ik vlug alles klaarzetten voor deze namiddag. 


EN ja dit is mijn kaartje voor Crafty Hazelnut Christmas Challenge thema deze week is gebruik 1 of meerdere sterren.


DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk deze sterkaart!

GerJanne zei

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd met beiden! Ik hoop dat jullie goed hebben kunnen feesten.

Daphne zei

Vandaag ben ik bij het hele team van Cheerful Sketches volger geworden.
Bij deze, natuurlijk ook bij jou langs gekomen.