Volgers

maandag 11 april 2022

Happy Birthday

 Hoi,

De party van de kids was heel tof. Alleen spijtig dat er op het laatste een paar hebben afgebeld en dat mijn schoonouders en niet bij konden zijn wegens Corona. Maar voor de rest. Supertof.

Gisteren heb ik de hele namiddag gebreid. Ik heb nog zoveel liggen dat ik wil afwerken. Ik ga er in het weekend toch werk van maken om het allemaal af te werken. Zonde dat het zo maar blijft liggen eigenlijk. Maar 's avonds heb ik toch nog een toffe kaart gemaakt. Ik heb hier ook Washi tape gebruikt voor de tekst. En dat is nu de opdracht bij  Make My Monday. Gebruik Washi tape.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


PIP - challenge 2213 - random winner - 03-04-2022


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart, ook je kart van vandaag is super leuk gemaakt, fijne dag.

Je@net zei

Wat een leuke reep heb je er zo van gemaakt, Claudia.
En gefeliciteerd met je winnende kaart!

meg zei

A fabulous gnome card,love your layout and design texture,great use of the washi tape

Chrissy zei

Fabulous fun and yum card..
Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Chrissy DT  https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

Chris zei

Cute image, great colours and a very striking design. Thank you for sharing at Crafty Catz this week.
Chris
x

Claudia Martins zei

How wonderful your work is.
Thank you for joining us over on Rabisco Challenge.
Hugs - Claudia Martins DT/ Coordinator

Kelly Schelske zei

He he! This is a fun one Claudia!

Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, I hope you play along again this time!