Volgers

donderdag 7 april 2022

Veel Liefs

  Hoi,

Op 18 april om 19.00u ga ik nog eens live in de facebook groep Scrap @ home. Deze kan je hier vinden: scrap @ home FB

Ik ga er samen met jullie onderstaand kaartje maken.




Dit is ook voor vandaag mijn DT kaartje bij Cardz 4 Galz , waar we deze keer fun folds vragen bij onze challenge.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat een vrolijke zonnige kaart. Ook je big hugs kaart is enig, fijne dag.

Nancy Soetaert zei

toffe popupkaart! Succes met je live!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Heel leuk Claudia! Die bijtjes zijn enig!

Angelique zei

Wauw, wat een geweldige zomerse kaart met de zonnebloemen en de bijtjes, ik ben er helemaal weg van. Succes met je live, helaas kan ik niet kijken want het is wel een heel leuk model.
lieve groetjes Angelique

Gina zei

Wat een prachtige kaart ! Heel leuk in dit model en met die bijtjes! Groetjes, Gina

Mimi zei

WOW total gorgeousness and so beautifully made too :) Thank you for joining us at International Art & Soul this month. Big hugs, Mimi xxxx

pst zei

Wat een prachtige kaart en zo lekker vrolijk. Bedankt voor het delen bij Crafty Friends, hopelijk zien we je snel nog eens.