Volgers

vrijdag 1 april 2022

Thinking of You

   Hoi,

 1 april, ja t'is geen grap hoor, ik heb nog steeds last van de griep. Ben ondertussen al wel terug aan het werk (eigenlijk niet verantwoord), maar ik heb nog steeds last van niezen, hoesten en mijn sinussen.

Gelukkig vandaag maar tot 13u en daarna weekend. Ik hoop echt dat het na het weekend beter gaat zijn. Wordt hier zo moedeloos van.

Ik knutsel ondertussen wel een beetje, maar dit staat ook op een laag pitje hoor. 



Dit is mijn DT kaartje voor  Sheep Ski Design. Thema is CUTE. Je hoeft geen digi van Sheep Ski Design te gebruiken. Maar doe je dit wel en wordt je gekozen als winaar, dan win je een extra digi.

De winnaar wordt random gekozen en wint 3 digis van Sheep Ski Design.

Je kan meedoen zowel hier bij ons bij de blog: Sheep Ski Design en ook  in de facebook groep: Sheep Ski Design Facebook.

De Prachtige digi's van Andrea Norris kan je vinden op Etsy: Shop Link

Zoals steeds kan je genieten van 10% korting op de digi's van Andrea Norris door gebruik te maken mijn kortingscode SKIANDREA10 in de Etsy Store.

DT Sheep Ski Design
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia


9 opmerkingen:

Josje zei

Hoop dat je weer snel echt beter bent
Je kaart is in ieder geval erg leuk

jackelien zei

Hoop dat je snel weer opknapt.
Je kaart is prachtig.
Groetjes Jackelien

dj zei

What a fun card...love the fact that it is interactive!! That elephant is sure to make some little guy smile!! Thanks for playing along with our "equinox seasonal changes" challenge over at Cardz 4 Guyz!!

Bernadet zei

Wat een geweldig leuk interactieve kaart Claudia!
Hoop dat je snel beter bent.

Meggymay zei

A real sweet card and desogn, thank you for linking with us at Try it on Tuesdays.
Yvonne

Vickie Y zei

Adorable! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge

Helen zei

That is so clever, Claudia - love it!

Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

Helen x

My name is Erika. zei

What a sweet card. I love how the elephant is just peeking out over the trees with that bouquet. Thanks for sharing this with us at Try It On Tuesday. Hugs-Erika

Tonya zei

Love your card!

Thanks for joining us at Crafty Gals Corner. ~DT