Volgers

vrijdag 15 april 2022

It's a Zoo in here

  Hoi,


En nog een kaartje voor vandaag. Lekker bezig. Met allemaal oude stansjes, plaatjes en design papier ben ik hier mee aan de slag gegaan.

Leuk om dat nog eens te gebruiken. Ik ben mijn knutselkamer grondig aan het opkuisen en ben toch wel redelijk wat aan het wegdoen dat ik nooit gebruik. Dit staat te koop in verschillende FB groepen. 

Maar nu heb ik een kaartje gemaakt voor  Sparkles Monthly Challenges waar we deze maand animal prints willen zien.





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
Claudia

5 opmerkingen:

Crafting Queen zei

Wow, stunning card, love the shape. Thanks for joining TTCRD challenge. Anesha

Chrissy zei

Fabulous and fun, awesome designed card..Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

Chrissy DT  https://classicdesignchallenge.blogspot.com/

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart. Supermooi gemaakt. Groeten Trijntje

Let's Art Journal zei

Welcome, I'm so pleased you joined us at Sparkles! Wow, what an amazing make 😀. I love all the animal prints and images that you used - perfect! Thanks for the inspiration and sending you happy wishes! Hugs Jo x

Twórcze pasje Danki zei

Cute project. Thank you for participating in Through the Purple Haze Challenges

Danka
Twórcze pasje Danki{My Blog}