Volgers

maandag 4 april 2022

20

  Hoi,

Donderdag wordt Jarno 20. Snel hé, mijn klein manneke is ineens zo volwassenen en groot. Ja ook groot met z'n 1M86. In de week zit hij op kot en in't weekend soms thuis, soms bij z'n lief. Dus veel zien we hem soms niet. Maar zo gaat het, zeker als ze ouder worden? In ieder geval, zaterdag is het feest. Sweet 16 voor Joran en happy 20 voor Jarno. Dubbel feest. Er komt ook een frietkraam langs. Ik heb er superveel zin in.

Gisteren heb ik dan ook zijn kaartje gemaakt voor zijn verjaardag. Een loaded labelkaart met het mooie papier van Scrap and me. Deze kaart komt ook in de Scrap @ home facebook groep aanstaande donderdag met een link van de gebruikte materialen. De groep kan je hier vinden: scrap @ home FB





Dit is ook meteen mijn DT kaart voor Use Your Stuff waar we labels vragen.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart!

Je@net zei

Alvast gefeliciteerd en wat een mooie kaart heb je voor de jarige gemaakt!

Trijntje zei

Wat een mooie kaart voor Jarno. Er is veel moois op te zien. Groeten Trijntje

Gina zei

Wat een knappe stoere kaart ! Leuk dat de frietkraam langskomt ! Groetjes, Gina

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige.
Groetjes Jackelien

Angelique zei

Hele gave kaart voor Jarno, van harte gefeliciteerd. Lekker frietjes eten, wat leuk dat zo'n kraam langs komt. Ja, zo gaat het als ze groter worden, dan komen en gaan ze wanneer het ze uitkomt.
lieve groetjes Angelique

Buffy zei

Super project, love the tags.
Thank you for joining in with us at Fab'n'Funky challenges this week.
Buffy (DT) xx

Melanie Hungerford zei

Wonderful design, such great inspiration for a masculine card! Thanks for joining us at Krafty Chicks.

María zei

This card is awesome. I love all the papers and images you've used to create all the layers. And its shape is super original. Thanks for joining us at My Time To Craft. Hugs, María.

Kelly Schelske zei

What a great card Claudia! I just love the fun card shapes and designs you make, they're great!

Thank you for playing along with us at Creative Knockouts-I hope you will join us again this week!

Claudia Martins zei

Lovely card. Very pretty design. Thank you for joining us Rabisco Challenge.Hope to see you back here again soon. Hugs - Claudia Martins DT/ Coordinator

Kelly Schelske zei

I just love your fun card designs! So much work but they are so fantastic!

Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, I hope you play along again this time!