Volgers

zaterdag 16 april 2022

Merry Christmas

 Hoi,


Zaterdag, dus ja een kerstkaart naar alle gewoontes. Deze week willen we graag ee house of building zien of jullie kerstcreaties bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge 

DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Hele leuke kaart en een prachtig tafereeltje.
fijne paasdagen.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Wat leuk! Heel mooi. Ik vind het jammer dat er bij Hazel geen top 3 gekozen wordt. Dat ze geen prijzen meer doet, okee, dat snap ik. Maar ook geen top 3. AL was het maar 1 keer per maand, zoals bij 52 weeks.

Je@net zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Claudia!