Volgers

dinsdag 1 maart 2022

Happy Birthday

 Hoi,

En nog een kaartje vandaag. nr3 van de 4 kaarten die ik vandaag aan jullie laat zieen. Begin van de maand heb ik altijd veel kaartjes voor jullie klaarstaan.

Nu heb ik een kaartje voor jullie voor Cheerfull Sketches Challenge. We hebben weer een toffe schets voor jullie.


En dit is de schets van deze maand.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

karin zei

Leuk kaartje in frisse voorjaarskleurtjes Claudia.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Mooie uitwerking van de schets !!!!
Groeten Ineke

Gina zei

Heel mooi de blauwe bloemen bij de rozerode braampjes. Leuke uitwerking van de sketch ! Groetjes, Gina