Volgers

woensdag 16 maart 2022

happy birthday

 Hoi,


Eindelijk mocht ik Wim gisteren namiddag van het ziekenhuis gaan halen. Blij dat hij terug thuis is. Nu kan hij stillaan terug goed op krachten komen.

Dus kreeg ik ineens gisteren namiddag even wat tijd om dit kaartje af te werken

Een DT kaartje voor Penny's Paper Crafty Challenge 



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

jackelien zei

Heerlijk dat hij weer thuis is. Je kaart is weer prachtig.
Groetjes Jackelien

Jolanda zei

Fijn om te horen dat hij weer thuis is en thuis is het altijd fijner. je kaartje ziet er weer geweldig uit.
Beterschap voor je man.

Lieve groetjes

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
En fijn dat Wim weer thuis is, hopelijk is hij ook snel weer de oude!

Francisca zei

Wat een leuke kaart !
Toffe kleurcombo .
Francisca