Volgers

dinsdag 1 maart 2022

Veel liefs

 Hoi,

Nog een fleurige kaart, nu met het DP van Fleurige groetjes van Marianne Design. Een tijdje terug werd ik gekozen voor GDT te zijn bij Rabisco challenge. En natuurlijk doe ik hier graag aan mee.

Dit is de uitwerking van mijn kaart met de digi die ik kreeg van All Dressed Up.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart zo in roze, ook je voor gaande sketch kaart ziet er weer top uit.

Epie zei

Wéér een schattige verjaarskaart Claudia
Groetjes Epie

Gina zei

Wat een mooie kaart ! Digi prachtig ingekleurd. Superleuk vouwmodel ! Groetjes, Gina