Volgers

zaterdag 5 maart 2022

Fijne Feestdagen

   Hoi,


Vandaag start ons hobby weekend, heb er superveel zin!!!!. Jullie gaan mijn dus van't weekend niet veel horen, maar maandag ga ik proberen bij jullie langs te komen.

Ondertussen heb ik een kerstkaartje voor jullie klaar. Vintage of shabby chic. Niet mijn sterkste kant voor kaarten te maken, maar ik denk dat ik er in geslaagd ben. Kom allen kijken en meedoen bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge 

DT CHNC

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

8 opmerkingen:

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt claudia

Anita van Deur zei

Super mooie kaart.

Mrs A. zei

This is a gorgeous festive card and I love the shape of it. Hugs Mrs A.

Ela zei

Mooie kaart, veel plezier in jouw hobbyweekend! Groetjes Ela

Hermien zei

Een prachtig kaartje Claudia, en geniet van je hobbyweekend.

Groetjes Hermien

Sunshine HoneyBee zei

Wonderful layers, arrangement & pearl embellishing.
Melissa CHNC Christmas Design Team 2022
"Sunshine HoneyBee"

Gina zei

Supermooie kerstkaart ! groetjes, Gina

Márcia Kamano zei

Mooie kaart Claudia!
knuffels uit Brazilië