Volgers

donderdag 24 maart 2022

Heel veel liefs

  Hoi,

Bij deze zonnige week, kan er ook geen fleurig kaartje ontbreken. Met het beetje Design papier dat ik nog heb van Fleurige groetjes heb ik deze tag gemaakt. Ik denk dat ik mss nog 1 of 2 kaartjes uit het papier krijg, maar dan zalt ook gedaan zijn. Wat dan overblijft (als het nog de moeite is) gaat naar Juf Annemie. Juf Annemie is kleuterjuf, mijn kids hebben in haar klasje geweest toen ze nog klein was en het zo een kei van een juf, dat ik haar regelmatig knutselspullen schenk  die ik niet meer gebruik.

De tag die ik heb gemaakt is ineens mijn DT inspiratie voor  Cardz 4 Galz  waar we bloemen willen zien op jullie creaties.






Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Holly abd Ivy - challenge 111 - top 5 - 22-03-2022


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

 

8 opmerkingen:

Josje zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt in mooie kleuren

Anita van Deur zei

Mooie voorjaars verjaardagskaart, gefeliciteerd met je toppertje.

Angelique zei

Heel mooi label, geeft echt een lente gevoel. Leuke, vrolijke kaart met de walvis. Fijn om te lezen dat het al beter gaat met Wim.
lieve groetjes Angelique

jackelien zei

Prachtig label heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Jackie C zei

This is a smashing project!
We do love to see all the entries at Classic.
Thank you for sharing in our challenge at Classic Design Challenge
We really appreciate you joining in.

Jackie DT

Koyel Saha Chatterjee zei

Lovely card.. thank u so much for your participation in CRAFTS GALORE ENCORE challenge blog. ❤️DT KOYEL

Sheryl zei

Waht a beautifully feminine tag.
Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door . Looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx
TTCRD DT

Larelyn zei

Your tag is just delightful. Thank you for joining our Pearly Sparkles One for the Girls challenge.