Volgers

donderdag 10 maart 2022

Hay There!

  Hoi,


Wanneer ik dit bericht typ is het dinsdag avond 23.00u en wacht ik nog steeds op nieuws van Wim  die ik eerder op de avond op spoed heb afgezet met maagklachten. Ik hoop snel nieuws te hebben. Ik mocht nie mee blijven op spoed en het ging lang duren, dus ben ik maar naar huis gereden. Buiten een pijnstiller en een CT scan dat ze gedaan hebben, heb ik nog niets gehoord.

Voor mijn zinnen te verzetten, heb ik dan maar wat geknutseld. Niet meteen mijn beste kaartje, maar ik moest iets doen.

Dit is wel ineens mijn DT kaartje voor  Cardz 4 Galz. Het thema deze keer is: zoo of safari animals.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Ps. Vergeet het berichtje niet van Sweet 16 - Joran. Deze kan je HIER lezen. Thanks! 💓

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

8 opmerkingen:

Josje zei

Ach alles kan niet altijd helemaal naar je zin zijn ik vind het een leuke kaart. Sterkte !

Trijntje zei

Het is best een leuke kaart geworden... Maar dat ligt meer aan jezelf... Sterkte met Wim. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Leuke kaart, sterkte Claudia.

Bernadet zei

superleuke kaart Claudia!
Wat zullen jullie geschrokken zijn, en dan ook nog eens zolang moeten wachten op nieuws.
Hopelijk heb je inmiddels wel goed bericht gekregen!
Sterkte in elk geval.

jackelien zei

Prachtige kaart hopelijk weet je nu al meer in ieder geval veel sterkte.
Groetjes Jackelien

Je@net zei

Erg leuke kaart heb je gemaakt.

Hermien zei

Hallo Claudia,

Wat een mooi kaartje in dierenthema.

Groetjes Hermien

Gina zei

Toch een leuke kaart met de olifantjes geworden ! Niet fijn als je iemand bij de spoed moet afzetten, en wachten op nieuws. Hopelijk komt het snel goed. Ik wil je ook nog bedanken voor jouw mooie kaart ! Die viel gisteren in de bus! Ik ben er heel blij mee, en alle kaartjes staan nog steeds te pronken op de kast ! Groetjes, Gina