Volgers

maandag 19 december 2022

bagtoppers

 Hoi,

Onze laatste challenge dit jaar gaat om cadeaus. Maak een cadeauverpakking en doe mee bij Make My Monday . Dit kwam nu net goed uit. Joran gaat medio januari naar een Sweet 16 van 3 vriendinnen en we dachten van een kleinigheidje af te geven met hunne cadeau. Bij deze heb ik er 1tje klaar. We gaan bagtoppers maken met wat lekkers in en een centje. Nog 2 te gaan en de kaartjes nog voor de meiden.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

10 opmerkingen:

meg zei

A wonderful idea Claudia

Anita van Deur zei

Mooi snoepzakje met kaart topper heb je weer gemaakt Claudia!

karin zei

Leuk idee als kadootje Claudia.
Mooi gemaakt.
Fijne feestdagen,
Karin

GerJanne zei

Wat een leuk weggevertje heb je gemaakt.

Elly zei

Mooie traktatie heb je gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
Groetjes Elly

Josje zei

Dat heb je super leuk gemaakt Claudia

Wies zei

Een hele leuke traktatie met mooie bagtopper.
En bedankt voor je mooie kerstkaart die vandaag in de bus viel.
Groetjes, Wies

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een leuk snoepzakje maakte je!
Dat gaan de meisjes wel leuk vinden!
Liefs,
Nancy

Bernadet zei


Wat een supermooie traktatie heb je gemaakt Claudia!
Dank je wel voor je geweldig mooie kerstkaart.
Jammer genoeg zat ik dit jaar in tijdnood om zelf kerstkaartjes te maken.. Vandaar dat er bij jou ook een eigen gekochte in de bus viel.

Sari / Granne zei

Great idea and yammy result, lovely design. Thank you for joining us at the #106 Crafts Galore Encore Challenge.