Volgers

woensdag 14 december 2022

Kerstgroetjes

  Hoi,

We zijn weer half de maand. Gaat zo snel.... Niet lang meer en ik heb vakantie weer. Mijn vakantie is aangevraagd en goedgekeurd. 22dec is mijn laatste dag en ik begin pas 5 januari terub. Dus toch wel effe vakantie. Ik zoek vanalles te doen.... Haken, breien, knutselen. En ook wat knutsel spullen te koop zetten die ik niet meer gebruik. Die zet ik dan op enkele facebook groepen. Maar mocht hier ook interesse zijn, dan wil ik hier gerust een pagina voor aanmaken hoor!

Dit is mijn laatste kaartje voor Cheerful Sketches Challenge voor dit jaar. Maar niet getreurd, volgend jaar doe ik gewoon weer verder.


 
En dit is de schets van deze maand.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Nu heb ik nog een nieuwske voor jullie!!!!! ๐Ÿ˜„
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜



Creatieve Groetjes
 Claudia

11 opmerkingen:

Daphne zei

Super leuk, de aparte vorm van de kaart!
Heel lief kaartje is het geworden.

Ellibelle zei

Such a great shape and loving all the details! Thank you so much for joining in with us at Allsorts challenge!

theras kartenblog zei

Beautiful and super cute! I love the snowman and the shape so much.
Thank you for your entry at Friendship Challenge.
Good luck and happy crafting!
Ilse (thera)

Anita van Deur zei

Super mooi model en kaart!

carla zei

Wat een prachtig kerstkaartje met deze vrolijke sneeuwman.
Mooie afwerking.

Bedankt voor je washi tape kerstkaartje dat ik mocht ontvangen.
Groetjes,
Carla

Epie zei

Een mooie kaart heb je gemaakt voor CFK Claudia , leuke vorm
en lekker winters ook past goed bij dit seizoen . Heb je email
ontvangen het adres klopte maar code is 9207DH nr 47 .
Fijne avondgroetjes en tot horens Epie

karin zei

Leuk kaartje Claudia.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Heel leuke kaart Claudia! En wat een heerlijk vooruitzicht zo lang vakantie!

Rainey's Craft Room zei

Many thanks for sharing this lovely card in our challenge this week at Allsorts.
Lorraine

Gina zei

Superleuke kaart heb je met onze sketch gemaakt ! Heel apart in dit model ! Groetjes, Gina

Suze zei

Lovely wintry card Claudia. I like the effect of the icicles at the top of the card. Thank you for entering the Christmas and/or Movement Challenge at Incy Wincy Designs.