Volgers

donderdag 1 december 2022

Hé, dat ben jij

 Hoi,

Vandaag een leuke verjaardagskaart met een geweldige mal van Studio light. Ik vind die zo geweldig. Voor het ogenblik 1 van mij favorieten. Ik ga die nog zeker vaker gebruiken.

Bij Cardz 4 Galz vragen we deze keer om een kaartje te maken in het thema van de song "12days of Christmas".

Zie hieronder de tekst van deze song

   On the twelfth day of Christmas
My true love gave to me
Twelve drummers drumming,
Eleven pipers piping,
Ten lords a-leaping,
Nine ladies dancing,
Eight maids a-milking,
Seven swans a-swimming,
Six geese a-laying,
Five golden rings,
Four calling birds,
Three French hens,
Two turtle doves
And a partridge in a pear tree

Ik heb een kaartje gemaakt met zwanen. Maar toch nergens iets met 7 zwanen te vinden dus......

Seven swans a-swimming, en 5 zwanen zijn te laat en staan nog niet mee op de foto, 😃




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Nu heb ik nog een nieuwske voor jullie!!!!! 😄
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.

a perfect time to craft - challenge 10-DT favorite- 31-11-2022



Classic design challenge - challenge november - special mention - 30-11-2022



In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super mooi het model en de uitvoering van je kaart, gefeliciteerd met je toppertjes.

Daphne zei

Haha, dat heb je goed opgelost, door er 2 zwanen op te verwerken en dan gewoon zeggen dat de andere 5 te laat waren voor de foto.
Mooie romantische uitstraling heeft deze kaart.

Suze zei

Beautiful fancy fold card Claudia. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

Margaret zei

This is so pretty. Thanks for joining us at International Art & Soul. Maggie, DT

dj zei

Thanks for playing along with our "bird" challenge over at Cardz 4 Guyz!! #C4G310

Savyakala by Asha zei

beautiful one. Thank you for participating at TTCRD challenge blog.
Asha,
DT