Volgers

zondag 25 december 2022

crea swap december 3-4

 Hoi,

Een nieuw jaar, een nieuw begin.

Wij hebben er al heel veel zin in!

We wensen jou dan ook een mooie tijd!

Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. We zijn nu aan reeks.... beland en dit betekent dat we volgende thema's aanhouden:

Door privé omstandigheden bij Lisbeth hebben we besloten om de Crea Swap wel te laten doorgaan, maar de thema's te laten vallen en hier een alles mag te maken. We hebben we onze pakketen gebruikt van thema 1 en thema 2.


Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap





Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge


Nu heb ik nog een nieuwske voor jullie!!!!! 😄
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia





5 opmerkingen:

GerJanne zei

Enig kaartje is het! Super die koetjes....

Nancy zei

Hey Claudia,
Beestig leuk kaartje!
Liefs,
Nancy

Sylvia kaarten en zo. zei

Leuke kaart. Fijn dat je meedoet bij Penny's Paper-Crafty Challenge. Groetjes Sylvia DT.

cass zei

Great card. Thanks for entering your wonderful creation in the Anything Goes challenge at The Crafter's Cafe

Ines zei

Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/