Volgers

donderdag 29 december 2022

You're cute

 Hoi,

De laatste kaartjes van dit jaar. Voor vandaag even geen kerstkaart maar een fruitige kaart met de nieuwe paperblok van Craftlab - better together.

Deze kaart is ook mijn DT kaartje bij Cardz 4 Galz. Het thema is een makkie. Kies een thema uit alle thema's van dit jaar. Ik heb gekozen voor het thema van  5 mei - foods and drinks.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Het is bijna zover!!!! Nog 3 dagen en we gaan van start !! Joepie!!😄
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.
A perfect time to craft - challenge november - honorable mention winner - 28-12-2022


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super cute dit kaartje, fijne jaarwisseling.

Epie zei

Schattig kaartje Claudia en dank voor je mooie kaart
die ik mocht ontvangen van je , groetjess Epie oliebol

Angelique zei

Hele leuke, vrolijke kaart. Dank je wel voor je mooie kerstkaart, zo grappig die varkentjes.
lieve groetjes Angelique

Suze zei

Cute card Claudia. I like the little happy faces on the fruit. Lovely choice for the background too. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

GerJanne zei

Heel leuk! Lekker vrolijk.

Daphne zei

Wat een "CUTE" kaartje.
Zo leuk, tussen de kerstkaarten door eindelijk weer eens een "gewone" kaart.