Volgers

zaterdag 10 december 2022

Hallo Winter

 Hoi,


Bij Girlz Rebel challenge is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge



 

Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Penny's challenge - challenge 535- winner - 08-12-2022


Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home


Nu heb ik nog een nieuwske voor jullie!!!!! ๐Ÿ˜„
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer ๐Ÿ˜

Creatieve Groetjes
 Claudia



2 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een prachtige schudkaart. Groeten Trijntje

Daphne zei

Hele mooie kleuren vind ik.
Leuk dat je er een schud gedeelte op gemaakt hebt.