Volgers

donderdag 15 december 2022

Party

 Hoi,

Hier ben ik weer!!! En vandaag wel met 3 post, dus kom straks zeker nog een kijkje nemen!!

Nu laat ik jullie het laatste kaartje zien dat ik een tijdje terug op de workshop heb gemaakt bij Noor en zo.


Deze is dan ook mijn DT kaartje voor Girlz Creative Crafts  waar we deze maand een heel gemakkelijk thema hebben gekozen, namelijk  Alles mag.  Bij deze challenge blog leggen vooral de focus op het gebruik van knipvellen, plaatjes, prenten, e.d.  gevolgd door een thema. Het thema deze maand is:





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Nu heb ik nog een nieuwske voor jullie!!!!! 😄
Zo leuk, vanaf 1 januari start ik een wekelijkse kerstchallenge. Dit is helemaal in een "just for fun" challenge met gemakkelijke thema's waar iedereen mee kan doen. Zodat je tegen het einde van het jaar  een een flinke voorraad kerstkaarten hebt. Lijkt het je leuk om mee te doen? Hou dan onze challenge blog in de gaten.

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaart Claudia, ga het in de gaten houden de nieuwe challenge blog.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de boomstronk Claudia.
Leuk met alle diertjes.
Groetjes Antje

Lidia R. zei

Hola amiga! Tu tarjeta es muy preciosa con todos sus detalles!
Gracias por acompañarnos en los retos de My Besties Spanish este mes.
Que tengas un resto de semana muy bendecido. Happy New Year 2023 :)
Lidia R. Dt Coordinator at https://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.com/

Maria Nicotra Tinyworks zei

Thank you for joining us at challenge Le Ann's World 101 Challenge
DT Maria