Volgers

woensdag 30 november 2022

KKT schakel 11 nachtblauw en gifgroen

  Hoi,


Bij Martina's kaartjes is er elke maand de kleuren kaart team. Hierbij mag je een kaart maken met  kleuren die gekozen zijn door een deelneemster. Elke maand zijn het andere kleuren.  Deze maand zijn de kleuren : nachtblauw en gifgroen.

Elke laatste woensdag van de maand mag je dan je kaartje plaatsen op je blog.
Dit is mijn kaartje voor deze maand met de opgegeven kleuren.

Ik ga  proberen om elke maand terug mee te doen. Ik weet niet of het mij gaat lukken. Voor de KKT ga ik mijn oude DP opgebruiken dat al jaren  in de kast ligt en waar ik niet meer naar zie. Het zijn vooral nog de kleine DP blokjes van 15x15 en 15x30. Deze koop ik eigenlijk niet meer. Maar die liggen daar maar te liggen en er wordt daar niets  meer mee gedaan. Ik hoop zo om deze stillaan op te gaan gebruiken.  

Ik weet niet hoe het komt maar op de foto, komt het groen niet tot zijn recht.
In het echt is die veel feller dan op de foto.


Kleurenkaartenteam

Wil je weten wat de andere deelnemers hebben gemaakt? Je kan de lijst hier vinden

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia

18 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart en super leuk model, mooie details Claudia.

Femminde zei

Wat leuk gedaan met die cactus.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Jantine zei

Heel leuke kaarten, Claudia, met die cactusjes!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een leuke serie heb je gemaakt Claudia!
Groetjes Diny

karin zei

Leuke kaartjes in de KKT kleuren Claudia.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Claudia,
Leuke serie maakte je met de opdracht van deze maand.
Ik denk dat iedereen wel zo'n papier in een hoekje of kast heeft liggen waar ze naar vergeten te kijken. Hier in elk geval wel...
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Wat een goed idee, zo komen die blokjes dp ook nog eens aan de beurt.
Ik zal niet zeggen "op", want dat zal voorlopig wel niet lukken.
Je maakte leuke kaarten.

Marijke zei

Leuke kaartjes met deze cactus! Het is ook moeilijk foto's maken in deze donkere dagen! Je kaartjes zijn goed gelukt hoor! Groetjes Marijke.

chantal zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt
Liefs chantal

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes heb je gemaakt ! een mooie belofte dat je met jezelf maakt over het DP ! Hier ook maar steeds de verleiding niet kunnen weerstaan om weer een nieuwe voorraad aan te schaffen. Dan probeer ik, vooral met de kerstkaartjes, zo veel mogelijk DP te gebruiken, lukt meestal wel, maar dan zie ik weer een mooi blokje en wordt zo de voorraad weer aangevuld, hahahaha !
maar goed, fijn dat je er bij bent deze maand,
grtjs,martina

Nelleke zei

Leuke kaart met een leuk effect. Dit designpapier kun je nog steeds goed gebruiken. groet, Nelleke

Wilma zei

Het zijn hele LEUKE "stekel"-kaartjes geworden Claudia.
En? Zou je er ooit doorkomen? Door het DP?
Liefs Wilma ☺☺☺

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk voor het KKT, met de cactussen erop! Niemand die ziet dat het ouder papier is, kan prima 😊 CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

Marfien zei

Leuke verjaardagskaart. Niks oud papier, tegen de tijd dat je oudere DP op is is juist dat papier opnieuw "in de mode"

Sarah zei

Heel tof! Leuk idee met de strookjes.

Nancy Soetaert zei

leuke kaartenreeks voor het KKT!
Nancy

PIKO hobbyblog zei

Sorry voor de late reactie had helaas niet eerder tijd voor het blogrondje.
Dat zijn leuke kaarten geworden.
Groetjes,
Pia

Helen zei

What great cards, Claudia! Love your clever CAS design and the torn DP scraps are a wonderful addition. Thanks so much for sharing at Love to Craft. :)