Volgers

vrijdag 25 november 2022

crea swap 3-3 = Love

 Hoi,

Welkom bij onze maandelijkse Crea Swap tussen Lisbeth en mezelf. We zijn nu aan reeks 3-3 beland en dit betekent dat we volgende thema's aanhouden: knopen, rietjes en er komt bij grote foil letters.


Nu van het laatste thema heb ik zelf maar 1 letter gebruikt. de L van Love


Dit is de foto van onze materialen voor de Crea Swap.....





Lisbeth haar kaartje kan je hier bekijken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

5 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi
leuk kaaartje
grtjs Lisbeth

GerJanne zei

Supermooi!! Zoveel te zien. Je hebt er een schitterend werk van gemaakt.

Anita van Deur zei

prachtige kaart!

Barbara Bruder zei

Such a cool card. Love all the different pieces of ephemeral you used. Thank you for sharing with us over here at Love to Scrap Challenge Blog and best of luck with your entry.
Barbara DT Member for https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/

Whimsey zei

Love all the details, this is great!!

Thank you for joining us at Love to Scrap!

~Michele, DT