Volgers

woensdag 2 november 2022

Winter

 Hoi,


Super dat jullie er vandaag bij zijn. We starten met een nieuwe challenge bij My Besties Aussie Challenge. Om mee te doen, dien je een digi of stempel te gebruiken van Sherry Baldi. Deze kan je hier (shop) vinden





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke winter kaart!

Je@net zei

Erg mooi winters kaartje, Claudia!

Josje zei

Wat een leuke vrolijke kaart
Groetjes Josje

Margo zei

Wat een superleuke kaart Claudia
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Supermooi kaartje is het!

Bernadet zei

Wat een beauty Claudia