Volgers

donderdag 10 november 2022

Warme winter wensen

 Hoi,

Ja weer een beetje vakantie. Dinsdag heb ik mijn laatste dag gewerkt deze week. Gisteren mijne vrije dag, vandaag een dagje vakantie, morgen is hier in België een Feestdag, en dan weekend. Lekker 5 dagen thuis.

Vrijdag ga ik met vriendinnen naar Noor en Zo een workshop volgen.

Voor vandaag heb ik een kaartje voor jullie voor de challenge van Girlz Rebel challenge. Hier is het de bedoeling om een creatie te maken adv een kleurencombi en 1 item. Gewoon een leuke uitdaging waar iedereen aan kan deelnemen. Wil je ook meedoen. Kijk dan snel bij Girlz Rebel challenge


Dit is alvast de kaart voor deze maand. 







Dit is het kleurencombi voor deze maand en ook het item dat je dient te gebruiken.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dit is ook mijn kaartje  van de live bij Scrap @ Home. De link naar live kan je hier (live) vinden. Het boodschappenlijstje voor dit kaartje kan je ook in de groep vinden. Hier is de link voor het boodschappenlijstje: Boodschappenlijstje.

DT Scrap @ home


Vanaf dit jaar doneer ik per verkochte kaart 0.5 euro aan een goed doel. Het goed doel dat ik gekozen heb is Het Feestvarken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
 Claudia



3 opmerkingen:

Kate zei

Hi Claudia, what a lovely festive card! Thanks for sharing with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge! Hope to see you in the gallery again soon,
Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

cass zei

Stunning design. Wonderful card. Thanks for joining us at The Unicorn Challenge Blog for our "Christmas is coming" challenge.

Diane Louise J zei

Hello... Thank you for entering your lovely card into the Christmas challenge at Crafty Friends. Good luck and hope you will join us next time.
Diane Louise x