Volgers

dinsdag 15 november 2022

December groetjes

 Hoi,

Zaterdag en zondag ga ik samen met Ann een vriendin 2 dagen op een hobbytentoonstelling staan. Ik ben benieuwd. Ik heb op die tentoonstelling nog niet gestaan. Ik hoop toch een aantal kaartjes te kunnen verkopen. Het beloofd wel een vermoeiend weekend te worden. Maar zo leuk. Ik ga nog zien wat ik ga meenemen op daar te knutselen. Ik denk dat ik het ga houden op Craftlab en een paar standaard mallen. Ik ga niet teveel meenemen. Moet het allemaal maar sleuren hé.

Lees, dat ging ik doen, volgend weekend, maar CORONA heeft roet in het eten gegooid. En ja ook ik moet eraan geloven en heb het vlaggen. Dju toch.

oor vandaag heb ik ook een kaartje van Craftlab voor jullie. de design blok van Santa Stop Here is zo leuk, en dan heb je in een handomdraai wel leuk kaarten. Ik heb deze gecombineerd met de nieuwe snijmal van studiolight.

Dit is ook mijn DT kaartje voor Sparkles Monthly Challenges. Deze maand zien we graag  het gebruik die cuts en/ of punches terug op je kaarten.








Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website)
DT Scrap @ home

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



Creatieve Groetjes
Claudia

6 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje en een leuk modelletje.
Oei, dat is niet zo best, beterschap en hou je goed!
Groetjes,
Karin

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt Claudia
Beterschap!!
groetjes Josje

Bernadet zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt Claudia.
Ai, hoop dat je er niet te ziek van bent. oor tenminste in onze omgeving dat mensen positief zijn, maar zich voelen alsof ze een lichte griep hebben.
Dan zou het natuurlijk wel een mooie gelegenheid zijn om je een paar dagen verplicht op te sluiten in je hobbyhok;)
Sterkte in elk geval.

Anita van Deur zei

Mooie kaart, hey jij ook al beterschap.

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart.Groeten Trijntje

Let's Art Journal zei

Wow, what a beautiful card! I love the die cuts that you used and the 3D effect with the cute Christmas characters - wonderful 😊. Thanks for the inspiration and sending you happy wishes! Hugs Jo x