Volgers

zaterdag 19 november 2022

Fijne kerst

 Hoi,

Oh, ik voel mij steeds elke dag beter..... Nog een paar dagen in isolatie en dan mag ik eindelijk weer het huis verlaten. Maandag is mijn laatste isolatie dag. Voorlopig heeft hier in huis niemand anders covid opgelopen. Correctie, sinds gisteren heeft Wim ook Corona, maar hij is er niet ziek van. Blijft nog een raadsel waar ik het vandaan heb.

Voor vandaag naar goede gewoonte op zaterdag een kerstkaart. Het thema bij Crafty Hazelnut Christmas Challenge, is: gebruik glitter.


DT CHNC


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  

DT Scrap @ home


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een vrolijk kerstkaartje! Fijn dat jij je beter voelt.

karin zei

Mooi kaartje Claudia.
Gelukkig dat je wat beter bent. Tja je weet nooit waar je een besmetting opdoet. Het hangt in de lucht zeg ik maar, net zoals griep.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een mooie vrolijke kerstkaart. Fijn dat het beter gaat. Groeten Trijntje

Josje zei

Wat een leuke kaart Claudia