Volgers

dinsdag 1 november 2022

Hallo Winter

 Hoi,

In onze groep op Facebook: Craft Friends kaarten en meer, kan je meedoen met een challenge. Het thema is steeds alles mag, zolang je creatief bezig bent. Niets digitaal. Doen jullie graag mee?

Dit is alvast mijn kaartje voor deze challenge





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge

Crafty friends - challenge 160 - top 5 - 01-11-2022




A perfect time to craft - challenge september - Honorable mention winner - 01-11-2022





Classic Design challenge - challenge oktober - best technique winner - 01-11-2022


Dit is ook mijn DT kaartje voor bij Scrap @ HomeDe gebruikte materialen voor deze kaart kan je ook terugvinden in de groep van Scrap @ Home en natuurlijk ook op de website. Deze kan je hier (Scrap@Home, website).  Deze komt binnenkort in de groep te staan.

DT Scrap @ home


In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.


Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

4 opmerkingen:

Daphne zei

Dit vind ik een heel erg leuk kaartje.
Wat een mooie kleuren, helemaal niet traditioneel, maar wel héél leuk.

Anita van Deur zei

Je bent goed bezig vandaag, super leuk kaartje, gefeliciteerd met je toppertjes

GerJanne zei

Wat gaaf zeg deze tagkaart met het tafereel.
En van harte met je winnende kaartjes!

Josje zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt Claudia
Gefeliciteerd met je toppertjes