Volgers

zondag 20 november 2022

Hallo Winter

     Hoi,

Hoe geweldig is da...... Sinds vrijdag voel ik mij steeds beter en beter!!!! Maar nu heeft Wim het zitten. Maar voorlopig met milde symptomen. Wat hoesten en spierpijnen. Hij is er belange nie zo ziek van zoals ik. Gelukkig maar. Want da was geen lachertje.

Dus vrijdag goeie dag. Wat heb ik gedaan??? Wel ik wou al heel lang een zelf papier scheppen. Dus ben ik al een hele tijd mijn restjes carstock aan het bijhouden. Dus vrijdag heb ik alle roze/rode tinten bij elkaar gezocht en deze versnippert. (Gelukkig heb ik een shreder) dat ging even sneller. Daarna heb ik er wat water aan gemengd en met een oude staafmixer een papje van gemaakt. Op het laatste heb ik dit papje in een grote bak met veel water gedaan en dan ben ik beginnen scheppen met een stramien dat ik had gekocht een tijdje terug.

Hier hangen ze te drogen.


Ik heb spijtig genoeg wat pulp moeten wegdoen want ik had niet genoeg vodden. Dus dat ga ik nog bijhalen.

Hier zijn een paar droge vellen


En natuurlijk heb ik daar ook een kaartje mee gemaakt. Dit is dan ook ineens mijn kaart voor Creative Sketchy Girls.



We gaan terug elke maand werken een schets. Deze mag je vergroten/ verkleinen, draaien, spiegelen. Alles mag, maar we willen wel dat de schets nog herkenbaar is.


Mijn Challenge Blog


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia 

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Claudia, wat een mooi idee om dat te doen, zelf papier scheppen.
Het ziet er ook heel mooi uit op je kaart.
Beterschap voor Wim en fijn dat jij weer bijna helemaal beter bent.

Anita van Deur zei

Mooie kaart Claudia!!

Gina zei

Hoe speciaal. Ik zou niet weten hoe ik moet beginnen aan 'papier scheppen'. Je kaartje met het zelfgemaakte papier is heel mooi geworden. Mooi model en alles heel mooi gecombineerd. De bloemen zijn heel leuk zo! Groetjes, Gina

Gina zei

Hoe speciaal. Ik zou niet weten hoe ik moet beginnen aan 'papier scheppen'. Je kaartje met het zelfgemaakte papier is heel mooi geworden. Mooi model en alles heel mooi gecombineerd. De bloemen zijn heel leuk zo! Groetjes, Gina

!neke zei

Wat gaaf Claudia !!!!
Mooie kaart !!
Groeten Ineke

Je@net zei

Erg mooie kaart, Claudia!

Twórcze pasje Danki zei

Wow beautuful card and flowers. Thank you for joining The Holly and Ivy Christmas Challenge

Danka
Twórcze pasje Danki {My Blog}>

tilly zei

a gorgeous design and papers such lovely colours, thanks for sharing at Crafty Catz challenge, Tilly

Haven_mom4 zei

The texture created with homemade paper is stunning. Thanks for sharing your card with us at Use Your Stuff