Volgers

dinsdag 1 november 2022

Box met verrassingen

  Hoi,


Vandaag begint er  bij Crafty Hazelnut's Patterned Paper een nieuwe Challenge. Je mag alles maken zolang je design papier gebruikt.



DT Patterned Paper

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:


Dream valley - challenge 280 - top 3 - 31-10-2022



Dit is een online workshop bij Scrap @ Home, gemaakt door Willie.  Deze kan je hier vinden.

DT Scrap @ home

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
 Claudia

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw super mooi! Gefeliciteerd met je toppertje.

Daphne zei

Wat een mooi verrassing effect geeft deze creatie.
Super leuk gemaakt.

samanthadesigns zei

Your card for Craftyhazelnut's Patterned Paper challenges is just stunning. I am in love with it.-Samantha, DT.