Volgers

maandag 7 november 2022

Super bedankt

 Hoi,

Zaterdag is Wim verjaart. We zijn samen met Joran gaan eten? Jarno kon helaas niet mee. Maar dat gaan we zeker nog een keertje overdoen. Zondag is dan de familie op bezoek gekomen. Ik had wat hapjes klaargemaakt. Warps met zalm en kruidenkaas en toasten met brie en honing. Voor de rest nog wat nootjes, chips en wat groentjes.

's Avonds hebben we lekkere hot dogs gegeten en als afsluiter nog wat gebak. Het was een geslaagde namiddag.

Nu terug aan de orde van de dag. Een bedankt kaartje, dat is het thema bij Make My Monday 





Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

Van dit kaartje komt een werkbeschrijving. Deze kan je terugvinden bij Scrap@Home, website.
 DT Scrap @ home

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig flimpjes ga posten.

Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

Creatieve Groetjes
Claudia

11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk kaartje om iemand te bedanken!

meg zei

What a brilliant fold and fun card,love it

karin zei

Leuk kaartje Claudia en nog proficiat met de jarige.
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Wat een mooie kaart. Leuk papier 3n model. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Claudia!

Evelyn zei

What a cool design, and such a pretty card.

Thank you for sharing it with us at Cut it Up!
Evelyn
https://mylittlecraftblog.wordpress.com/

GerJanne zei

Heel leuk! Prachtig model is het!

New Creations zei

So beautiful with all layers and fun fold!
Thanks for joining at Cut It Up Challenges!
DT Vinita

chrissy xx zei

Oh My! What a GORgeous design this is.
Thank you so much for joining us this week at Crafty Catz.
GDT Chrissyxx

Anita van Deur zei

Mooie verjaardsagkaart!

cass zei

Wo0nderful design. Thanks for joining us as The Crafter's Café this month and showing us some Pink for Breast Cancer Awareness month.