Volgers

donderdag 3 november 2022

Geniet met volle teugen

                                                                                  Hoi,


Vandaag begint er  bij Cardz 4 Galz een nieuwe Challenge. Het thema deze keer is: een waterverf achtergrond



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie CAS kaart!

Trijntje zei

Leuke cas kaart . Groeten Trijntje

Je@net zei

Erg leuke kaart, Claudia!

Daphne zei

Niks aan gelogen, dit is op een top en achtergrondje met waterverf😊.
Leuk met de tekst als blikvanger!