Volgers

donderdag 10 november 2022

You are beautiful

 Hoi,


Super dat jullie komen kijken. Ik heb voor jullie een super toffe kaart vandaag. Deze heb ik gemaakt voor Ally's Angels Het thema is elke maand alles mag. Gemakkelijk toch??
Doen jullie mee?








Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Ik heb van dit kaartje een LIVE gegeven een tijdje terug in de groep van Scrap @ Home. Het boodschappenlijstje kan je daar ook terugvinden. 

DT Scrap @ home

In 2021 heb ik 33.5 euro geschonken aan Het Feestvarken. Natuurlijk ga ik dit jaar verder met het sponseren. Ik ga terug per verkochte kaart 0.5euro schenken. Wil je meer over Het Feestvarken weten? Dat kan je hier vinden.

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


Creatieve Groetjes
Claudia

9 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk model en een erg mooie kaart!

Josje zei

Mooi deze kaart claudia daar ben je wel even druk mee geweest

Daphne zei

Zoooooo, wat een leuk model weer.
En prachtig dp gebruikt.

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en een mooi model.

GerJanne zei

Alweer zo'n leuk model kaart! Prachtig gedaan.

Andree zei

A gorgeous card. Pretty papers, lovely images and great design.
Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore November Challenge “Anything Goes”. Good luck x

Wendy zei

Hi ! Your project is beautiful. Thank you for play with us at My Besties - Spanish Challenge and good luck. Lovely work.
Wendypink ( https://chocolatesrosas.blogspot.com/ ) DT en: https://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.com/

Liz zei

A beautiful creation, I love the fold. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
Liz xx

Maria Luisa- scrap zei

Tu trabajo es muy lindo!!
Gracias por participar con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog (DT)