Volgers

woensdag 8 november 2023

Casey

 Hoi,

In september is mijn nichtje bevallen van een zoontje Casey. En pas nu heb ik de tijd gevonden voor een kaartje te maken. Erg hé. Gisteren zijn ze op bezoek geweest en natuurlijk had ik een cadeautje klaar en dit kaartje. In het zelfde thema als hun geboorte kaartje. Vond het leuk om zo terug aan de knutsel te gaan, na een paar zware maanden.


En dit is eigenlijk hun geboorte kaartje

💗Leuke challenges waar ik graag aan deelneem 😃:

Wil je graag een workshop volgen? Volg dan mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes of stuur mij een pb. Mailen mag natuurlijk ook naar claudiaskaartjes@outlook.com


 Tot gauw! 😀



Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.



Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍




6 opmerkingen:

karin zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met als voorbeeld het geboortekaartje. Prachtig.
Groetjes,
Karin

Josje zei

wat een leuke kaart is dit zeg

Marjolijn van Elsberg zei

Een schattig kaartje!

Bernadet zei

Wat heb je een pracht van een geboortekaartje gemaakt Claudia!

Nancy zei

Hey Claudia,
Wat een leuke kaart!
Waar haalde je de snorrenboord van deze kaart? merk?
Liefs,
Nancy

Curly zei

OMGoodness this is one super cute baby card.
Thank you so much for joining us at Penny’s Paper Crafty Challenge,
Crafty hugs
Bridget Guest DT